Job 19 van 49


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Advisor met technische kennis


Functie

Nee, 5G verwijst niet naar Five Guys! Als klantenservicemedewerker wordt elke klant jouw klant.

Jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen: telefoon, e-mail, sms, chat en meer. Klanten benaderen jou als ze hulp nodig hebben en jij bent er, een rustige en betrouwbare steun, vol kennis en vriendelijkheid.

Soms neem je zelf ook het initiatief om op te volgen.

Je streeft ernaar om elke klant tevreden te stellen, en dat doe je met behulp van handige tools en methoden die we speciaal voor jou hebben ontwikkeld.


Jouw profiel


We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team. De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je start met een interimcontract en een marktconform loon aangevuld met maaltijdcheques na 3 maanden. Daarna - als je goed presteert - volgt een vast WEngage contract. Ben je goed in je job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten.


  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen

Aanbod

Klanten die jou bellen een goed antwoord bieden op hun technische vraag in het Nederlands. Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 20 uur en op zaterdag en zondag van 9.00 uur tot 20.00 uur. Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd. Werken doe je in Hasselt, of op termijn vanuit jouw thuiswerkplek.

Solliciteren

Geel
0472 12 29 72
geel.jobs@trixxo.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht